Isnin, 28 November 2011

Review: Hantaran dhiera kepada Z

Salam pembuka bicara..

Buat yang ingin melihat hasil hantaran dari Z kepada saya [klik sini]

Hantaran dari saya pula adalah ini. Semalam, lupa mintak gambar dekat pak su saya. Padahal jumpe je dekat Semenyih. dush dush!

Kalau ada yang tak tahu, seperti dalam entri ini. Saya ada ceritakan kenapa tiba-tiba dulang saya ada 9 tapi Z ada 5. Nak tahu, sila klik sini ye.

1. Buah-buahan (sponsor oleh makcik saya)

2. Coklat (sponsor by my bestie tersayang, jiha)

3. Cup cakes (sponsor by my cousin)

4. Jeli kacang hijau (sponsor by my parents tercinta)

5. Persalinan nikah (harus lah beli sendirian berhad kan?)

6. Puding dan bahulu bombay (mak dengan nenek yang bakar sendiri)

7. Tart durian (sponsor by my cousin)

8. Wajik (mak yang sponsor tapi mesin yang kacau)

9. Kek fondant cantik (sponsor by paksu merangkap OP)
Tapi gambar tak ada dalam simpanan. Kek ni keluar paling last sebab takut bersemut. Last-last lupa nak tangkap. Hopefully, paksu saya ada tangkap gambar kek ni. sobsob

Yang saya buat, adalah crepe paper flower tu je~ Yang lain, orang tolong-tolong. huhu. Di sini lah fungsinya bantal hantaran tu. Cantik tak? grrrr... tak malu sungguh! Ada dua dulang yang tak ada bantal hantaran. Sebab buat sarung bantal hantaran 7 sahaja. sobs

xoxo

15 ulasan:

BLuRpL3 berkata...

cantik2! =)

erin moshimoshi berkata...

dhiera be to be mana ?

kalau johor ke kl ke
boleh hire tunang erin sbgai op .. dye ade wat discount nie

dhiera zainudin berkata...

@ BLuRpL3 : tq

@ erin : kite selangor dear~

De'Warisan berkata...

jalan-jalan tengok kain lawa dan murah kat sini!

http://dewarisankami.blogspot.com/

neya berkata...

:p kite dah tengok awl2 dahh. kite kan silent readers awk ^^ cantik awk buat. rajin betul meng-crepe paper.!

dhiera zainudin berkata...

@ De'Warisan : semoga bisnes semakin maju ye

@ nia : yeke? kite xtahu la plak. grrr... nak berjimat kena usaha lebih. wink wink

N.A berkata...

"Jeli kacang hijau (sponsor by my parents tercinta)"

saya tak nampak jeli, saya nampak jambu air... waaa menarik tuuu....nakk!

{ Miss Syahira } berkata...

assalamualaikum dhiera.

lembut warna hijau tu. tak silap macam kain nikah saya sikit2. eh!

anyway, tahniah! :)

Unknown berkata...

banyaknye makanannnnn

puan.mila berkata...

hai dhira..aduh bru dpt on blog..rindu nak baca en3 awak..hehe

Unknown berkata...

amboi~ best nye banyak org sponsor~ heheheh

dhiera zainudin berkata...

@ ain : ut jeli. dalam dia kacang hijau~ tapi buat bentuk jambu air. daun tu daun betul. huhu

@ syahira : yke? macam kain nikah kamu ye? tq

@ wailin : utk tunang ni, semua bg makanan. hoho

@ cik mila : yke?

@ waty : alhamdulillah~

fatinfaqhtee berkata...

syoknyer u . rmi sponsor.
nice ;)

Unknown berkata...

kalau kat tmpt saya kasik makanan..letak jerk trus pling!! habisss

dhiera zainudin berkata...

@ fatinfaqhtee : alhamdulillah dear

@ wailin : hahaha... ramai betul suka makan ni~