Selasa, 1 Mei 2012

Wedding House

Salam pembuka bicara...


Boleh tak besok saya jawab soalan B2B semalam pasal DIY kad kahwin saya tu? Sorry girls.


Hari ini kan cuti hari pekerja. Yeay! Selamat bercuti buat semua yang bergelar pekerja tu. Misi saya hari ini adalah nak buang segala flyer yang dapat masa pergi mana-mana pameran pengantin. Tapi saya pulak nak buang begitu sahaja. Saya memang ada habit yang sayang nak buang barang. Macam mana nak buat ni?


Jadi, sebelum saya buang dan nak sedap kan hati. Saya share la kat sini maklumat-makluat yang saya dapat dari pamplet-pamplet yang dihulurkan kepada saya. Mana tahu, ada B2B out there yang memerlukan. Sebab saya tak perlu, saya buang je la kan?


Wedding House
Kedai terletak di Seksyen 2, Shah Alam. Ada jual pelbagai cenderamata untuk tetamu macam mug, key chain dan button badge. Selain itu, ada buat bisnes printing macam kad kahwin, banner dan name card. Owh, ya. Nak custom made rubber stamp pun boleh. Eh, guestbook, gift box ada juga taw. Yang menarik lagi, dekat website dia ada wedding tips and tutorial u olls.

Salah satu kad kahwin dari Wedding House; (dia bagi treaser macam ni, saya bagi treser macam ni juga la kat korang sebab saya copy image url sahaja. ngee)




Maklumat lanjut: klik sini
Contact number: 019-3411964 (Ahmad Zamanhuri)
Alamat: No 8A, Jln Bunga Tanjung 2/16, Seksyen 2, 40000 Shah Alam, Selangor
Emel: anqrsale@yahoo.com


Ini sahajalah untuk part 1. Ngee


Untuk makluman, saya tidak terlibat dalam segala hal jual beli di atas. Segala urusan jual beli, booking membooking adalah tanggungjawab kalian sendiri. Saya cuma berkongsi maklumat yang saya dapat je.


Ya Allah, permudahkanlah urusan pernikahan dan walimah kami. Berkatilah hubungan kami.


xoxo

4 ulasan:

Puan Ekin Hoza berkata...

hye dira.
boleh je kalau dira nak jadikan kad kahwin kikin sbgi inspirasi...sharing is caring kan? btw kesiannya yg dira cerita kat komen tu,takpelah dah ajal dia nak buat mcamana kan? dah takdir. Ada kwn pernah bercerita jgk kisah lbh kurang sama,cuma jln cerita je yg berbeza. Apa pun kita tak boleh nak excited sgt,semua nya kan milik Allah..kita hanya mampu berusaha,berdoa dan bertawakal. And hati kita jgk kena bersih tau...supaya Allah sentiasa memakbulkan permintaan kita :) good luck!

Unknown berkata...

nice juga kad tu.heheh

dhiera zainudin berkata...

@Kikin Amer
thanx kikin~ thanx jugak saling memperingatkan kite. take care ya!!!

dhiera zainudin berkata...

@Cik Zimie
embossed dekat kad tu buat kite rasa macam wow!!