Selasa, 12 Jun 2012

Antara MUA terpilih

Salam pembuka bicara..


Insyaallah minggu ini saya akan confirm kan MUA tapi pening tak tahu nak pilih siapa. Meh saya kongsi beberapa orang yang perlu saya minta quotation.


1. Lia (kawan tunang saya)
Kawan kepada tunang saya. MUA dari Ipoh, Perak. Nak tengok hasil dia?



2. Farina
Suka gila mekap akak ni. Sebelum bercinta dengan tunang lagi, saya dah bercita-cita nak hire akak ni.




3. Sue Elle
Akak ni sangat friendly. klik sini



4. Ika Zulaikha
klik sini



5. Kak sue
Saya pernah buat review pasal kak sue. Tapi sayang kak sue dah fully booked masa my wedding. Sobsob. Maklumat lanjut tekan sini.



6. AyunNisa
Mekap ayun pun cantik sangat~ klik sini



7. Faridah Salleh
Maklumat lanjut tekan sini



Ada lagi tapi bila menaip sambil-sambil buat rozek untuk family ni otak tak fokus. Lain kali sambung ye.


xoxo

9 ulasan:

Cik Ain berkata...

ramai gak freelance MUA kan. :)

Suria berkata...

suria suke semua!
tp paling best kalau bleh dpt kak su, apakan daye..hihi
eh, ayun pn ok jgak.. ;)

Cik Ecah berkata...

make up sanding belah ecah kat pj(umah perempuan)guna khidmat kak faridah salleh!
memang cantik dear haha :)

http://lilyecah.blogspot.com/2012/06/55-265-aka-ww.html

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata...

wahhhhh mesti best time dhiera nak kahwin ni .. piwettt ..tak sabar nak tgok dear dimekapkan

Nursaila Norman berkata...

saya suka sgt make up no.1 dan no.6..wpun dia pkai fake eyelash tp tak over :))

cantik la inner picha no.6..tgh mencari tp masih xjumpa yg berkenan :(

FARAH JAMRY berkata...

dhiera, yg MUA first dari ipoh ye.. boleh x bagi link fb or blog nak tgk hasil makeup die??

Miss Ika berkata...

Suka ayun punya makeup dengan yg first tu.

mama aini berkata...

cantik2 makeup mereka..ehem agaknya yg mana dhiera pilih ya?..

fatinfaqhtee berkata...

fatin suka no.1 & 6 ! :)