Rabu, 27 Jun 2012

Aksesori kepala dan rambut

Salam pembuka bicara..


Selain dari mekap yang cantik, kadang-kadang kita perlu kan sesuatu untuk melengkapkan keanggunan wanita. Aksesori di rambut atau di kepala tidak ketinggalan juga kan? Eh, kalau tudung pun dah kevavom tak payah pakai aksesori lain pun dah ok juga sebenarnya.


Semalam martha steward up entri pasal hair accessories. Semuanya cantik-cantik. Tak percaya? Tengok sini.


Crystal and opal headpiece

Crystal tiara

Crystal barrete

Crystal bobby pins
Ada sesiapa berminat nak pakai pin pin macam ni? Belum pernah nampak pengantin pakai pin gini.


Rhinestone headbands
Headbands pun nice jugak kan?


Nak tengok yang lain? Tekan sini.


xoxo

5 ulasan:

Cik Tqah berkata...

ala..cntik2..huu

My Life's Journey berkata...

dear .. umi suke semua laa ..mcm mana tu? hihi

cik gold berkata...

MG pakai lebih kurang yang 1st ms akad nikah.heheh

Mr and Ms bOZhiCkA berkata...

cantik tuhhh...heee..anyway jom exchange link, bojailuvicka.blogspot.com..see ya..

Cik Siti Hajar berkata...

prefer nombor 1....:)