Selasa, 24 April 2012

Review : Hantaran warna grey dan hitam

Salam pembuka bicara..


Ahad lepas, saya bertapa dekat rumah my bestie, jiha sebab beliau bertunang. Majlis yang sangat simple dan bermakna. Pasangan yang baru bertunang ni, dua-dua kawan saya. Semoga jodoh mereka berpanjangan dan sentiasa diberkati. Semoga keduanya tabah dan kuat dalam menghadapi cabaran dalam alam pertunangan. Insyaallah.


Majlis jiha bertemakan kelabu, hitam dan pink. Dari jiha warna kelabu dan hitam. Dari ezzeriq warna hitam dan pink. Tapi saya tak ada la pulak gambar hitam dan pink yang ezzeriq bagi pada jiha. Tak tahu kenapa hilang ingatan untuk tangkap gambar tu. Sorry laling. Lupe~


Hantaran ni jiha buat sendiri. Sorang-sorang. Gigih kan? Yang pasti cantik, menawan dan bergaya. Laling, nanti buat kan untuk orang.


















Lagisatu barang hantaran adalah kek secret recipe. Tapi tak ada dalam gambar sebab kek ni dikeluarkan paling last sekali. Semua barang hantaran dibuat sendiri oleh kawan saya. Dia memang seorang yang independent dan kuat sebab tu dia boleh buat semua sendiri.


Honestly, saya tak boleh bayang kan combination dua warna ini (kelabu dan hitam) akan nampak sangat mewah. Masa kawan saya cakap tema dia, saya kata dia sangat berani guna warna yang jarang-jarang orang guna. Outcome nya ini memang sangat bombastik. Cantik rupanya. Tahniah darl!




Agak-agak ada sesiapa yang nak try kombinasi warna ni boleh lah try sebab sangat cantik hasilnya.


xoxo

4 ulasan:

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata...

Cantik ..pandai kawan dear mengubahnya :)

Nuha hayati berkata...

warna ni memang berani. last time abg nuha kawin pn guna warna ni :)

dhiera zainudin berkata...

@My Life's Journey
kan? kreatif taw dia ni~

dhiera zainudin berkata...

@nuha hayati
really? abang nuha sangat berani la! tabik spring~