Jumaat, 27 April 2012

Review baju tunang hitam kelabu

Salam pembuka bicara..


Hantaran kawan saya yang bertemakan hitam dan kelabu [entri ini] dipadankan dengan persalinan kelabu hitam juga. Sangat nice. Saya tak ada full view gambar baju tunang kawan saya. Jadi tak dapat nak tunjuk.


Bahagian hujung baju dan lengan kawan saya jahit dengan bunga timbul yang cantik. Serius memang simple. Tak ada manik-manik yang dijahit tapi baju ni sangat cantik. Saya terlalu sukakan nya. Sayang dia lagi kecik dari saya, kalau tak dah pinjam dah. ngee


Nampak tak hujung lengan baju dia? Itu lah bunga yang saya maksud kan. Ada sedikit treaser untuk veil yang kawan saya gunakan.




Ini pula untuk hujung baju dia pula.




Ada tak yang nak tengok veil cantik kawan saya?




Cantik kan? Nak tengok lagi buat sesiapa yang masih mencari inspirasi tu?




Masa saya bertunang dulu, malas fikir nak cari veil cantik-cantik. Sebenarnya, malas nak buat dan tempah. Walaupun dalam hati kurang suka veil masa bertunang hari tu. Serius suka sangat veil ni.


Baju bertunang kawan saya ni baju beliau sendiri tapi veil tu MUA yang sediakan. Nak tahu siapa MUA dia? Besok la baru cerita. Mekap dia memang cantik. Ada la beberapa orang blogger ex-bride yang guna khidmat MUA ni. Stay tune.


xoxo

14 ulasan:

@ deqla manjew berkata...

cantek...

Suria berkata...

cantik!
nmpk exclusive!
suria lg la bertunang last year veil pun x pakai,
hehehehee :D

*dhiera, kad comel suria dh dpt belum..? :P

puan.mila berkata...

dah tgk gmbar ni kt fb..hehe..nway sgt cantik!

S.n.Fariza berkata...

cntik + kreatif. sukanya

Cik Fifi berkata...

Cantik veil dia.. Jealous!!!

dhiera berkata...

@@ deqla manjew
paling suka renda hitam dia~

dhiera berkata...

@Suria
really looks exclusive? suria, kad suria kita dah dapat yunk!

dhiera berkata...

@puan.mila
advance ye mila!

dhiera berkata...

@S.n.Fariza
kreatif kan?

dhiera berkata...

@Cik Fifi
veil dia memang cantik sangat!

Apple Pink berkata...

thanks, darl :)

dhiera berkata...

@Apple Pink
no big deal darling~

sarahhernyzar berkata...

beauty dhiera :) congrats..

Sharz berkata...

mcm kenal je veil tue...kak sue kan??? =)