Rabu, 26 Disember 2012

Review nikah: pulut kuning

Salam pembuka bicara...


Kalau cuti kerja maknanya blog pun bercuti. Rasanya ni post terakhir untuk review nikah. Untuk pelamin, saya review bersama review resepsi nanti.




Plan asal nak guna pulut kuning masa resepsi tapi tukar sebab takut pulut kuning ni tenggelam dek baju resepsi saya. Pulut kuning ni DIY oleh mak dan makcik saya. Tak sangka, hasilnya sangat lah gorjes dan kalau tahu macam ni la rupa nya pulut kuning pasti tak tukar rancangan! Terima  kasih mak, cik noi, mak lang! he




Inilah pulut kuning saya yang simple dan cantik. Cake stand akan dibuka untuk disewa! Sebenarnya cake stand ni 3 tingkat tapi tak terhabis kot kalau buat 3 tingkat. Jadi, tingkat teratas sekali saya hias dengan bunga sahaja.




Nak tunjuk bunga. Tapi bunga nye tak nampak pulak. Sedap nye pulut kuning! Nyum nyum.


xoxo

1 ulasan:

cik mah berkata...

simple tp cntiklah....suka sngt...