Khamis, 27 Oktober 2011

Intip-intip apa ini?

Salam pembuka bicara..

Siapa tahu apa yang ingin saya lakukan ini?


xoxo

19 ulasan:

My Life's Journey berkata...

Haaaaaaaaaaaaaaa umi rasa dhiera nak buat bungga ..betul tak? hihi

My Life's Journey berkata...

Haaa umi tambah lagi yer ..dhiera nak buat gubahan untuk hantaran ..yeayyyyyyyyyyyyyyy

dhiera berkata...

umi, bunga betul. hantaran tu salah~ tettt.

Fariza berkata...

bunga kertas ea. kreatif :)
bunga pahar, kendarat, bunga hiasan pelamin lg apa ea.

Asfiza berkata...

as pun rasa dhiera nk buat bunga..tp..bunga apa eh?bunga penanggah ker?

@Fariza : kendarat tuh apa?huhu

mamaNoriz berkata...

pandai nye dhiera buat!

kreatif la :)

dhiera berkata...

@ Fariza: pandai la fariza ni~

@ Asfiza: nak tahu bunga apa? kena tunggu next entri ok!
as, kendarat tu macam penanggah tak silap~ mungkin maksud fariza, saya nak buat bunga untuk penanggah kot. betul tak fariza?

@ mamaNoriz: thanx mamaNoriz~

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

pe benda tu.. cam nak wat bunga dari kertas je :)

dhiera berkata...

dah hampir betul dah tu topimagine~ hek

Wanie berkata...

bunga kertas kan?

wanie tag dhiera..

http://firdaniweddingdiary.blogspot.com/2011/10/tag-11-things.html

nia berkata...

d.i.y bunga kertas nak buang bunga tangan ke? ♥ ^^ uuhhh saya tgu hasil dhiera.. ce lekas lekas sikit :p ta sabar !

Atiqah Ahmad berkata...

DIY buat bunga kan? betul tak. heee~

dhiera berkata...

@ Wanie : bunga kertas tu betul~

@ nia : pandai ye... memang nak buat utk bunga tangan pun~ sabar ye nia

@ Atiqah Ahmad : betul betul betul~

FY berkata...

rajinnya dhiera DIY..utk deco bilik ke?

dhiera berkata...

teettt... salah. bukan utk deco bilik la~ he

ctk berkata...

nk teka tp dh thuu..haha

dhiera berkata...

hahaha... nanti ada entri intip-intip teka cepat2 ye..

wailin berkata...

kalau bunga nih..tp using kain pn lawa...glamor skrg bunga poppi..lawaaaaaa..search blog b2b banyak bt

dhiera berkata...

bunga poppi?