Isnin, 24 Oktober 2011

Checklist majlis pertunangan

Salam pembuka bicara..

Saya nak mulakan entri mengenai preparation saya untuk majlis bertunang nanti.
Ini adalah checklist majlis pertunangan saya.

sumber: google

Yang ada hanyalah:
  1. Baju tunang
  2. Cadar bilik dan hiasannya
  3. Barang-barang hantaran
  4. Bantal hantaran
  5. Mekap
  6. Photographer 
  7. Handbouquet
  8. Cincin tunang dan risik
Pada majlis pertunangan saya nanti, keluarga saya adakan majlis tahlil untuk arwah mak long dan arwah atuk. Jadi, majlisnya adalah simple-simple belaka~ hahaha. Saya akan review satu persatu preparation nanti ya.

Ini hanyalah catatan diari saya.

xoxo

9 ulasan:

Addin berkata...

selamat bertunang :)

p/s : sy yang excited . hihi :D

My Life's Journey berkata...

Hihi umi pun tak sabar nak tunggu ..umi and addin nie yang terlebih excited lalalalalala

dhiera berkata...

addin: thanx ya

umi: hahaha... sabar ye umi~ umi pun tak lama lagi kan?

::Aja:: berkata...

oi..oi..oi...doorgift utk i?xde.hehe..welcome to my club.cepat2..:)

dhiera berkata...

erk...kena bagi doorgift ke aja? kita bagi makanan yang tak habis tu la ea (klo tak habis). macam berkat. he

ctk berkata...

wah....meniti hari2 dgn pnuh debarann...awww...ct lak excited..haha

semoga berlancar dengan sempurna :)

dhiera berkata...

nanti dah sampai giliran ct, mesti ct lg excited~

cik nora saniey berkata...

wahh xsbr nk tgk...

dhiera berkata...

yke?