Isnin, 26 November 2012

Majlis bertandang selesai


Salam pembuka bicara..


Alhamdulillah selesai sudah majlis bertandang pada 17 November 2012 yang lepas. Merasa juga jadi pengantin selepas 3 bulan berkahwin. Sabtu hari tu genap 3 bulan kami kahwin. Alhamdulillah. Kali ni, naik pelamin bertiga bersama our little caliph. Doakan kebahagian kami dan doakan kesihatan bayi dalam kandungan saya supaya sentiasa sihat walafiat. Semoga cinta kami semakin mekar dengan kehadiran si kecil nanti.


Saya belum terima gambar dari photographer. Sedikit treaser hasil tangkapan sepupu baru saya.




Dan ini dari adik ipar saya. Kek yang datang dari Karak. Paksu saya yang bawa datang jauh-jauh. Terima kasih acu.




Sempat jugak bergambar dengan kawan-kawan suami. he




Ini sekadar treaser ye la dulu ye. Gambar dari OP majlis rumah saya dah lama dapat tapi belum sempat nak tulis panjang-panjang. 


Owh ye, saya ada buat servis sewa (ala.. wedding rental) untuk barang-barang yang saya pakai masa kahwin hari tu. Nanti saya update ye. Antaranya adalah easel, bantal hantaran, bekas hantaran, balang kaca, bakul, bunga evafoam, payung, kipas, bantal tangan, bekas bunga pahar, baju resepsi saya dan lain-lain.


xoxo



14 ulasan:

*wink* berkata...

dhiera..bju bertandang sewa eh

cik mah berkata...

cntik...tahniah2...wow bby dah naik pelamin la..hehhe

IMaH berkata...

QDhiera cantik! baju ungu tu menyerlah sgt. Still berseri-seri walaupun tengah preggy. cepat2 wat review. nak baca =)

Syaz Rozelt berkata...

Alhamdulillah semuanya dh selesai..diera dh preggye..tahniah juga & take care ye =)

My Life's Journey berkata...

alhamdulilah ..selesai semuanya ..

yayyyyyyyyyy taniah dear ..dah berisi sudah dear ..mesti comel baby dear ni ..tengok mamanya (^_^). Moga dear n baby chat selalu ..amin

nuha hayati berkata...

Bestnye dhiera bole pakai inai blk :) hehe

Ema Blog berkata...

Tahniah..rezeki cepat utk timang anak...baju cantik sangat

dhiera berkata...

@*wink*
baju ni menang contest dear..

dhiera berkata...

@cik mah
itu la cikmah~ hehe

dhiera berkata...

@IMaH
imah, bertandang baru nak dapat pendrive dalam minggu ni. hehe. nanti kite review ok!

dhiera berkata...

@Syaz Rozelt
tq syaz!

dhiera berkata...

@My Life's Journey
tq umi... anak umi pun mesti comel jugk. hehe

dhiera berkata...

@nuha hayati
itu la... majlis ye jauh2 kan~

dhiera berkata...

@Ema Blog
tq kak!