Jumaat, 30 November 2012

Wedding rental 1: bantal hantaran

Salam pembuka bicara...


Saya nak buka untuk penyewaan barang-barang yang saya pakai untuk hantaran saya kepada suami.


Bantal hantaran 
Ada 2 warna.

a) Pink
Saya guna semasa majlis pernikahan hari tu. Harga istimewa akan diberikan kepada penyewa pertama.



Contoh penggunaan saya tempoh hari. Maaf tak ada gambar terbaik dari ini.



b) Hijau

Saya guna masa majlis pertunangan saya tempoh hari. Harga istimewa bagi penyewa pertama.


Contoh penggunaan saya.



Tak ada kaki dulang? Jangan risau. Sewa bantal hantaran ni termasuk sekali dengan kaki dulangnya. Maksudnya, anda akan sewa bantal hantaran dan kaki dulang seperti gambar bawah ni.



Kalau dah ada kaki dulang pun tak jadi masalah. Boleh juga sewa bantal hantaran sahaja.
Sangat lah tidak menjadi masalah, kalau anda perlukan bantal hantaran tapi warna yang berlainan. Yang pasti harga ketiga-tiga ini adalah berbeza.


Harga
a) Bantal hantaran sahaja (*warna sedia ada): RM5
b) Bantal hantaran dan kaki dulang (*warna sedia ada): RM7
c) Bantal hantaran sahaja (*warna baru): RM10
d) Bantal hantaran dan kaki dulang (*warna baru): RM12


Kuantiti
a) Pink: 10 keping
b) Hijau: 9 keping


Tempoh sewa
Seminggu sahaja atau dengan perbincangan terakhir kita. Ya, saya faham kadang-kadang kampung jauh jadi balik kampung pun awal. Kan susah nak ulang alik KL.


Untuk maklumat lanjut, boleh emel saya di dhieranottie@gmail.com. Banyak lagi barang yang bakal disewa. Nantikan~


xoxo

3 ulasan:

Zila Zainal berkata...

oh ni cushion betul kan ni? selalu orang hanya guna gabus bentul macam cushion je..

dhiera berkata...

@Zila Zainal
yup.. ni kekabu betul dear!

Wany Sweet berkata...

sy pn wat rental jgk...sudi2 la ke page sy.....

klik :

http://www.facebook.com/fns.wedrental

:)