Rabu, 10 Oktober 2012

Review kahwin: Videographer

Salam pembuka bicara...


Ada tengok video dalam entri semalam? [klik sini] Malam tadi, saya dengan suami dok ulang-ulang video ni banyak kali. Suka! Rasa nak kahwin sekali lagi. Owh, nasib majlis bertandang bulan depan.





Ok sedikit review. OV saya adalah Anwar Artwork. Lebih tepat, Muaz dengan nama samarannya D'zunnur Chauntique. Saya booked muaz tahun lepas ke awal tahun ni tah. Lupa. Rate dia sangat murah dan kira sangat berbaloi la dengan orang yang ada bajet ketat macam saya.





Saya ambil untuk nikah dan resepsi. Alhamdulillah hasilnya dapat lihat awal sebulan dari janji. Ikut janji 2 bulan tapi sebulan lebih dah tengok hasil.


Untuk contact dorang ni:
Blog: klik sini


Highly recommended!


xoxo

7 ulasan:

fazlien berkata...

da tengok da..comel je masa ending jalan nak jumpa tu;)

Diksu berkata...

Saya tengah cari video untk weeding saya. Ni. tq share .

Diksu berkata...

saya tengah dari video gak ni. tq share. BErapa buat video kawin?

SOULMATE is berkata...

Nice dear
sweets

Kikin Amer berkata...

Nice video :)

My Life's Journey berkata...

Bagus ni dear bagi info untuk bride to be kat luar sana (^_^)

CNcity's Enterprise berkata...

videographer kt area mane? follow blog cik emma jg ye =)

http://cncitysboutique.blogspot.com/