Isnin, 13 Ogos 2012

Intai-intai: bantal hantaran kahwin

Salam pembuka bicara..


11 hari lagi. Hujung minggu saya penuh dengan aktiviti kahwin. Minggu ni minggu yang paling hectic sebab nak setel kan macam-macam. Minggu depan orang dah start raya. Naseb la kahwin masa raya.


Sedikit treaser bantal hantaran saya.




Bantal ni recycle tunang dulu. [klik sini] Gambar bawah ni gambar masa guna bantal ni untuk bertunang hari tu.




Lepas kahwin ni, bantal ni akan dibuka untuk sewa. Ada yang berminat tak?


xoxo

3 ulasan:

My Life's Journey berkata...

wahhh tak lama lagi ni ..best2 ..chayok2!!

Deqla manjew berkata...

cantik betul la bantal kaler pink tu.. hihi

Amalina Zulkifli berkata...

babe.....bntal ni beli katne eh?aku nk wat cani gak la..ke nk ksik sewa kat aku je?:p