Isnin, 29 September 2014

Featured in InTrend Oktober 2013

Salam pembuka bicara...


Ya Allah, lama betul menyepi. Terima kasih sebab masih ada yang membaca blog ni, mengirim emel. Terima kasih sangat-sangat.


Diharapkan info-info dalam ni yang lepas-lepas tu bermanfaat untuk semua.


Terima kasih saya ucapkan kepada anda semua. Saya masih terharu. Beberapa pembaca blog ni pun sudah berjumpa saya kan? Korang memamng best.


Tapi saya belum sempat untuk kongsikan. Tanpa anda semua, siapalah saya. Kerana anda semualah, tahun lepas (hahaha.. cerita tahun lepas baru nak up) blog picisan saya ini tersenarai dalam majalah InTrend Edisi Ratu Sehari bulan Oktober 2013.




Inilah cover page InTrend yang masuk blog saya ni.





Terima kasih semua


xoxo
dhiera

2 ulasan:

InaYusoff berkata...

hih..
tadi ingat salah tahun..
rupenyee..
cerita tahun lepas..

:)

PetakBunga berkata...

wah..pencapaian jugk ni